De training biedt zowel inzicht, verhoogt je kennis en versterkt je vaardigheden. Hierdoor kun je met meer gemak en durf, betere gesprekken voeren.
Behalve de drie Oโs (oefenen, oefenen en oefenen) bieden we ook een extra in kennis. We gaan zowel in op de praktijk, regels (wetten, tijdpaden, verlichtingen, dossieropbouw) als op onderliggende theorieรซn over arbeid en gezondheid. Waarom verzuimen mensen en hoe kun je daar eigenlijk tegenaan kijken? Vanuit de psychologie van arbeid en gezondheid brengen we direct toepasbare kennis in.
Het oefenen gebeurt met extra acteur en aan de hand van eigen casuรฏstiek zodat al het geleerde ook herkenbaar en toepasbaar is. We oefenen alle aspecten: zowel gesprekken met de medewerker (van telefoon tot hervatten) als met andere betrokkenen (leidinggevenden, externe partijen).
Natuurlijk kunnen we deze training incompany aanbieden. Bij voorkeur aan de managers die de gesprekken daadwerkelijk moeten voeren maar ook staf en andere betrokkenen kunnen zich aansluiten.
De training kan ook met deelnemers uit verschillende organisaties. U kunt zich aanmelden per mail, wij nemen dan contact op voor een (kosteloze) intake om na te gaan of we met dit programma kunnen tegemoetkomen aan de leerbehoefte.